Pon. - Pt. 08:00 - 19:00

Sob. & Ndz. - E-MAIL

+ 48 880 661 662

biuro@wiis.pl

Wrocław

Serwis na dojazd do klienta

Formularz

Reklama w Google-adwords

Reklama w Google-adwords

Skuteczna Reklama w Internecie jaką Oferuje Google Adwords to Świetna Okazja do Wypromowania Twojej Firmy

.
zyski z kampani google adwords
Cennik i Oferta Reklamy w Google

    Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Kampani Linków Sponsorowanych – Google Adwords oraz naszym Cennikiem usług.

Poniższe zdjęcia przedstawiają najnowsze badania google na temat percepcji wyników wyszukiwań przez ludzkie oko, oraz tabele ( po lewej ) gdzie znajdzie się reklama pańskiej strony w wyszukiwarkach.

Jak widać na modelu zwanego przez google „golden triangle” (po prawej) są to miejsca w które najczęsciej klikamy i to własnie tam google umieściło spot reklamowy, który zwany jest Google Adwords.
linki sponsorowane google adwords
Kampania linków Sponsorowanych w Google (PPC-Pay Per Click) czyli (Płać za Kliknięcie) to bardzo efektywna forma reklamy internetowej
 
oparta na systemie licytacji w którym to ogłaszający się wyznacza cenę za umieszczenie ogłoszenia oraz dzięki, której reklamowana strona może od razu pokazać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w formie linków sponsorowanych na promowane wyrażenia kluczowe. Więc jeśli Twoja strona www jest w trakcie procesu pozycjonowania – zobacz ofertę i pragniesz się znaleźć już dzisiaj na pierwszej stronie wyników wyszukiwania zapraszamy do skorzystania z Google Adwords. O to niektóre z zalet:

  • Jest to elastyczna forma reklamy, którą w każdej chwili możemy dopasować do potrzeb naszych adresatów czego nie jest nam w stanie zaoferować reklama w mediach na bilboardach lub plakatach.
  • Mianem reklamy doskonałej daje możliwość naszym adresatom zapoznania się z naszą ofertą a dopiero potem uiszczenia za nią zapłaty.
  • Płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie na Twoje ogłoszenie.

Proces Kampani Linków sponsorowanych
 

    1. Rozpoznanie rynku i konkurencji
    1. Rozpoznanie przewagi oferty i firmy
    1. Opracowanie zestawu słów, fraz kluczowych
    1. Opracowanie tekstu reklamowego
    1. Przygotowanie strony lądowania
    1. Zarządzanie

     
    Przed podjęciem decyzji jaką firmę zatrudnimy do zarządzania naszą kampanią linków sponsorowanych musimy mieć na uwadze fakt, że sposób działania sytemu AdWords nagradza reklamodawców przygotowujących „dobre” reklamy, czyli takie reklamy, które są często klikane mając wysokie CTR – (Click Through Rate) Stąd też cały proces monitorowania i optymalizacji kampani reklamowej. Nagradzani sa również Ci, którzy zapłacą najwyższe stawki za kliknięcie – Dlatego też warto wybrać firmę doświadczoną taką np. jak WIIS.pl, która dzięki opracowanej technice wykorzysta sposób wynagradzania reklamodawców bez koniecznośći płacenia najwyższych stawek. Dobrze stworzona kampania reklamowa to Rozpoznanie, Opracowanie, Przygotowanie, Wdrożenie i Zarządzanie.
     

  • Ustalamy także grupę docelową – Wybieramy język, kraj, miasto lub obszar. Reklama będzie wówczas wyświetlana tylko klientom wyszukującym (lub znajdującym się) w wybranej lokalizacji docelowej. W przypadku woboru obcego języka treści naszej reklamy, będzie ona wyświetlana tylko użytkownikom, w których przeglądarce internetowej dany język jest ustawiony jako domyślny. W razie ustawienia języka francuskeog jako języka docelowego i Australii jako kraju docelowego reklama będzie wyświetlana tylko osobom przeglądającym internet w Japonii przy użyciu języka hiszpańskiego.
  • Tworzymy Reklamę – Dobieramy odpowiednie słowa kluczowe pod ustaloną wczesniej dziedzinę tematyczną oraz przygotowujemy tekst reklamowy, który będzie odgrywał tutaj bardzo znaczącą rolę. Reklamy przygotowujemy w różnych egzemplaprzach pod różne frazy kluczowe. W ten sposób będziemy mieli możliwośc pełnej optymalizacji, która przyczyni się do obniżenia kosztów CPC (Cost per Click) – czyli koszt za kliknięcie. Szczegóły omówimy przy tworzeniu reklamy.
  • Ustalamy Cennik – Wybieramy walutę w jakiej zamierzamy dokonywać opłat związanych z kampanią linków sponsorowanych, następnie ustalamy kwotę jaką będziemy obciążeni w momencie gdy ktoś kliknie w naszą reklamę oraz przypisujemy dzienny limit budżetu dopasowując się do naszych możliwości. Cena za kliknięcie jest pochodną konkurencji w danej kategorii produktów/usług. Im więcej reklamowdawców, tym relatywnie kliknięcie staje się droższe. Jeżeli chcesz znać cenę za kliknięcie wybranego przez Ciebie słowa kluczowego lub masz jakie kolwiek inne pytania dotyczące kampani reklamowej
  • Przygotowanie Strony Lądowania – Przygotowujemy odrębną podstronę na potrzeby reklamy, na której użytkownicy przechodzący z reklamy AdWords od razu znajdą odniesienie do tego, co zawarliśmy w reklamie. Następnie umieszczamy kod statystyk, który umożliwi obserwację rezultatów oraz ruchu na stronie.
  • Zarządzanie kampanią Reklamową Google Adwords – Kolejną, najbardziej istotną rzeczą to zarządzanie stworzoną przez nas kampanią reklamową czyli pełny monitoring, który pozwoli nam stwierdzić skuteczność, wybrać najbardziej optymalną reklamę lub też dokonać istotnych zmian. Od skutecznego zarządzania będzie zależało powodzenie naszej reklamy.

Cennik Zarządzania Kampanią Google Adwords

  • Koszt założenia i prowadzenia kampani linków sponsorowanych podzieliliśmy na dwie Kategorie: Kosztorys indywidualny – czyli dopasowany do potrzeb klienta oraz gotowy kosztorys pakietowy.
  • Nasza Prowizja za prowadzenie Kampani to opłata miesięczna zaczynająca się od 100 PLN.


 
 
 
 
 
 
 
 
 

    Wyślij do nas zapytanie...
    1. (wymagane)
    2. (wymagane)
    3. (niewłaściwy adres email)
     

    cforms contact form by delicious:days

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.